POPPER! - Megzenésített teáskannák

>> 2008. január 24.

Nem mondom, hogy sokat gondolkoztam volna azon, miről szóljon a POPPER!-sorozat első bejegyzése a PEP!-blogban, mert a dolog kézenfekvő: mi más érdekelhetné jobban az idelátogatókat, mint az, hogy melyik a világ videokliptermésének top3 megzenésített teáskannájára?

Nem is kéretem magam tovább, tessék a lista.

3.
Linda Evangelista teáskannája: természetesen a Freedom című klasszikusból. A jól ismert kerettörténet annyi, hogy a ráérő szupermodell lepusztult lakásában (amit később a Fight Club forgatására is David Fincher rendező rendelkezésére bocsátott) feltesz egy kanna vizet főni a radiátorra (biztos elzárták nála a gázt a számlahátralék miatt, ezért nem a tűzhelyen forral a nincstelen Linda, akivel a végrehajtók annyira elbántak, hogy a gatyáját is elvitték, csak egy pulcsija maradt), és amíg elkészül a teavíz, addig meghallgatja a kedvenc George Michael-számát. A szám olyan jó, hogy a lakás csudálatos módon megtelik további unatkozó szupermodellekkel, akik azonban hirtelen eltűnnek, amikor végre felforr a teánakvaló.


2. Angela Lansbury teáskannája: természetesen a Szépség és a Szörnyeteg című klasszikusból. A jól ismert kerettörténet annyi, hogy a ráérő szépleány lepusztult falujából édesapja keresésére indul, majd egy szörny fogságába esik, akivel később szerelmesek lesznek egymásba. A film csúcspontjaként a szörny teáskannává változtatott házvezetőnője egy Oscar-díjas dalt énekel a zsúrkocsiról a romantikus este kedvéért, Angela Lansbury hangján.

1. Alison Goldfrapp teáskannája: természetesen az igen friss A&E című szám klipjéből. A Disney-mese fényében mi ezt a videót is csak úgy tudjuk értelmezni, hogy Alison a szám végére (a Gyilkos sorok sztárja által megelevenített figurához hasonlóan) szintén teáskannává változik. Will Gregory azért egész kedvtelve tölt belőle a sátor előtt üldögélve, amiből pedig annak a sztereotípiának a megerősítése következik, hogy az angolok a teát mindennél jobban szeretik, jobban például, mint a tündéri nőket.



POPP!

  © Optimal Marketing Design by Grotesque 2008

Back to TOP