POPPER! - Újabb jópofaságot tesznek tönkre a lemezcégek

>> 2008. június 12.

Ez egy viral video.

Ez nem:



Amióta a klipnézés fő fóruma nem az MTV, hanem a youtube, azóta terjednek a "viral" videók, azaz az olyan kis filmanyagok, amik rövidek, bénák, alulról jönnek, otthon készülnek és nagyon viccesek. A fenti kliphez tehát hiába írja oda a Parlophone a youtube-ra, hogy "viral", ha egyébként még csak leplezni sem próbálják, hogy a kis etűd a Coldplay nevű multimilliós biznisszel összeharácsolt tőke felhasználásával készült azzal az egyetlen céllal, hogy ezt az összeget további multimilliókkal lehessen növelni.

Nem az a baj itt, hogy egy multicég pénzt akar keresni - ezért léteznek ők, ez van, mindenki tudja, mindenki megbékélt már vele (többé-kevésbé). Az itt inkább a baj, az inkább ebben az egészben idegesítő, hogy az elefánt hangyajelmezt vesz föl ahhoz, amikor megpróbál betörni a bolyba.

Minek kell ez az etetés? Elhihetik, hogy speciel az én fülemnek nem cseng rosszabbul az, hogy "ezt a videót az X reklámcég tehetséges fiatal munkatársai vágták össze a Parlophone és az általa képviselt Coldplay megrendelésére", mint az, hogy "viral".

POPP!

  © Optimal Marketing Design by Grotesque 2008

Back to TOP