PEP! pályázat

>> 2008. április 1.

Gratulálunk Bojtor Anikónak, aki megnyerte a MEGÚJULÁS témában kiírt pályázatunkat. A nyertes mű bekerült a PEP! tavaszi számába.
Ígéretünkhöz híven a többi pályázó alkotását is megmutatjuk nektek: kíváncsiak vagyunk ti kit választottatok volna?
Hamarosan új témával jelentkezünk, figyeljétek a blogunkat, MySpace-ünket!

5 komment:

Névtelen 01 április, 2008 14:07  

Hát sok képnek köze sincs a megadott témához. :D

De vannak jó munkák!!!
Nekem Klement Csaba és Zoe cucca jön még be és amit még tudok igazán kapcsolni a témakörhöz! :]

győztesnek meg grat!

Névtelen 01 április, 2008 14:19  

Mumi az ász, nem vitás !! : )

Névtelen 01 április, 2008 17:09  

Lehet,hogy ők abban látták a megújulást,hogy nem feltétlen követték az "elvárt" dolgokat. :] Egyébként mindegyik olyan dekitennémafalamra kép.:D
[Pici..köszi..;D]

Névtelen 04 április, 2008 13:00  

én simán csak örülök, hogy az én két rajzomat is láthatom itt :)..van pár kifejezetten jó. én személy szerint nem ezt a rajzot választottam volna, de nem is akarok másikat jelölni helyette, lehet elfogult lennék :)))


(amúgy Szabó Sára voltam :))

Trudi 08 április, 2008 19:17  

Nagy-nagy gratula lányom! Büszke vagyok Rád!

  © Optimal Marketing Design by Grotesque 2008

Back to TOP