POPPER! - 10 kérdés, amire egyre türelmetlenebbül várjuk a választ

>> 2008. január 30.

Aki tudja a választ bármelyikre, az legyen kedves és írja bele egy kommentbe.

1. Milyen lesz az amerikai Little Britain? És egyáltalán, mikorra fejezik már be?

2. Vajon aki egyszer szakállat növesztett, vissza tud-e térni az öregítő jellegű szőrösségtől a mindennapos borotválkozás rideg és irritáló valóságába?

3. Meg fogja-e valaki valaha is tudni nekem mondani, hogy igazából mit énekel Novák Péter a Gyémántban abban a részben, ami úgy hangzik, hogy "szívembe létrát"?



4. (Madonna + Justin Timberlake) x Timbaland = 4 Minutes to Save the World. Kisülhet-e ebből bármi élvezhető?

5. Milyen érzés lesz moziban nézni egy másfél órás Sex and the City epizódot?

6. Robbie Williams tavalyelőtt nyáron koncertezett Pesten, azóta Kínában utat építenek a Rudebox eladatlan példányaiból. Vajon Kylie Minogue számára is a véget jelenti majd az, hogy Magyarországra kénytelen jönni fellépni?

7. Lehet, hogy tényleg azt énekli, hogy "szívembe létrát"? Az ilyen művészi hajlamú sztároktól bármi kitelik.



8. Vajon lesz-e még valaha is kommunista olimpia Peking után?

9. Van-e még esély arra, hogy a Radiohead csináltat az In Rainbowshoz is legalább egy olyan jó klipet, mint amilyen jó korábbi Radiohead videók már ott vannak kitörölhetetlenül a világtörténelemben?

10. POPP?

13 komment:

Névtelen 30 január, 2008 19:27  

:) "Vad lettem, szívem nem ébred"

lehel 30 január, 2008 23:00  

háhá, a szívembe létrát jobb

Bence 30 január, 2008 23:24  

Ez jó, a vadot meg mindig is vaknak értettem, de arról fel se merült, hogy félreértettem volna...

Névtelen 31 január, 2008 14:57  

http://www.youtube.com/watch?v=5ZT_nrrpe8c

Névtelen 31 január, 2008 15:05  

szerintem szemembe létra

dorty 31 január, 2008 15:22  

borzasztóan lányos, de mindenképpen "fenomenális" az 5. kérdésre a válasz :) remélem..

Névtelen 31 január, 2008 15:25  

nekem
félek__ettöl fényedek__és
szemembe__létrák???
___________:)_:)_:)

Névtelen 31 január, 2008 16:10  

VAK LETTEM, SZEMEM NEM ÉBRED...
majd
VAD LETTEM, SZÍVEM NEM ÉBRED...
de ezt csak a szerelmesek érthetik ;)

Bence 31 január, 2008 16:22  

janka, az a rész szerintem "félek, eltöröm fényedet"

Névtelen 31 január, 2008 17:41  

hihi...a létra isteni amikor olvastam majdnem az orromon jött ki a tejes kávé...aztan rejöttem hogy nem is tudom igazból mit énekeli igy megenztem én a létra melett döntenek(nem mintha nem lennék süket) mivel minhta téyneg azt mondana plusz szerintem nagyon vicces!
a szam egyébkent nagyon jó!

Névtelen 31 január, 2008 22:43  

kommunista olimpia? szerintem lesz, mégpedig Dél-Amerikában
dori

Névtelen 01 február, 2008 10:04  

1:11 vak lettem, szemem nem ébred
picit mondva csinált dolog ez
tessék felrakni egy rendes fejhallgatót, ne számítógéphangfallal, vagy mégrosszabb beépített hagszóróval igénytelenkedjetek
egyébként csodaszép zene

Névtelen 02 február, 2008 11:16  

Gyémánt

Éj lettem, csend a hangom,
A napot akartam, s elégett minden.
Éj lettem, álom, árnyék,
Csak te ragyogsz még,
Gyönyörű kincsem.

Vak lettem, világtalan,
Tudom, hiába vezet kezed.
Vak lettem, szemem nem ébred,
Hagyd hát gyémánt, hogy elveszítselek!

Ékszer a lelked,
Gyermek, hova rejtselek?
Ékszer a lelked,
Félek, eltöröm fényedet.

Vad lettem, bujdosó,
Veszett vérem megmérgezett.
Vad lettem, szívem nem ébred,
Hagyd hát gyémánt, hogy elveszítselek!

Ékszer a lelked,
Gyermek, hova rejtselek?
Ékszer a lelked,
Félek, eltöröm fényedet.
Hova rejtselek el?

  © Optimal Marketing Design by Grotesque 2008

Back to TOP