Pezsgő-paprika lady

>> 2008. január 22.

Goldierocks azaz a 23 éves Sam Hall a szőke megjátszós picsából egy másodperc alatt átváltozott iszonyatosan jó fej, laza és tudatos csajjá, akinek néhány kérdésnél feltörő hahotája szombaton megrengette az egész Trafó bárt.

Ittál már valami alkoholt ma este?
Én egyfolytában iszom! Amikor aludni megyek, amikor felébredek... najó, nem… De a Jack Daniels + light kóla a kedvencem.

Milyen érzés újra Budapesten?
Imádom Budapestet! Csodálatos! Ez a harmadik alkalom, hogy itt vagyok, kétszer jöttem dj-zni és tavaly a barátommal itt szilvesztereztünk. Iszonyatosan jó volt. Örület! Megittunk egy csomó pezsgőt...

Mit gondolsz a mostani és a britmániás partiról?
A Supernow hatalmas rendezvény volt, többezer ember, nem lehet ezzel összehasonlítani.

Nem derogál most egy kisebb rendezvényre eljönni?
Nem! Ismerem a szervezőt, ő hívott meg a múltkorira is, és örülök, hogy újra eljöhettem. Azon kívül érdeklődtek már mindenféle idei fesztiválról, több tárgyalás is folyamatban van, úgyhogy ez a buli tulajdonképpen egyfajta bemelegítés a nyárra. Én nagyon szeretnék visszajönni, szorítsatok!

Vannak akik azt mondják, hogy a dj-zés nem komoly munka. Mit üzensz nekik?
Hazugság! Attól függ, hogy csinálod. Ha ki tudom fizetni belőle a rezsimet és jól csinálom a munkámat, akkor ez egy komoly munka, nem? Én megélek belőle! Nagyon jól megélek belőle… Persze Angliában sokkal ismertebb vagyok, saját klubestjeim vannak. Rendszeresen hívnak partikra, tv-be, rádióba. Viszont ezen nyáron már többet fogok dj-zni Európában.

Mások meg azzal jönnek, hogy egy női dj-t nem lehet komolyan venni. Nekik mit üzensz? Azt hogy, fuck off! (nevet) Ez egy régi klisé. Miért ne lehetne egy női dj ugyanolyan jó, mint egy férfi? Nézd, itt most elég régi volt a felszerelés, de amikor a Supernow-n voltam, azt írták, hogy jobb szettet csináltam mint Alan Mcgee. Felléptem már a Simian Mobile Disco és a Chemical Brothers mellett, rengeteg jó szett van mögöttem, nem azért hívnak mert csaj vagyok, hanem mert meg tudom táncoltatni az embereket!

Szoktak „zaklatni” srácok fellépés közben?
Ja, ma is megtörtént! Odajött egy csávó, hogy mit kérek, aztán elkezdte fogdosni a seggem, erre mondtam neki, menj innen, én dolgozom! Ez egyébként mindenhol előfordul, de a spanyolok a legrosszabbak! (nagyon nevet)

Hogy lehet valaki sikeres dj?
Legyen különleges, ne másoljon másokat, ne akarjon olyan lenni mint mások. Új zenéket kell játszani, különböző stílusokban, hogy mindenkinek tetszen.

Te sikeres dj vagy?
Igen, én kibaszott jó vagyok! Én vagyok a világ legjobb dj-je! (nagyon-nagyon nevet)

Te vagy Alan Mcgee új barátnője?
Nem! Ő túl öreg hozzám! Alan Mcgee az apám lehetne! Mennyi idős is? Kábé 80, nem? (hahota)

1 komment:

Névtelen 22 január, 2008 15:38  

Ahogy a Soulwax mondja: „A dj-zés túl van lihegve”.

  © Optimal Marketing Design by Grotesque 2008

Back to TOP